loading...
لایک اسـ امـ اسـ |سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
RaMiN بازدید : 405 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه 93
اس ام اس عاشقانه 93
.:: لطفا به ادامه مطلب بروید ::.
 
خدایا خسته ام نه از خودم از کسی که مرا غرق خودش کرد اما نجاتم نداد

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

چرا پنهان کنم ؟ راز آن است که کس نداند اما خدا می‌داند. و تو هنوز نمی‌دانی که من چقدر دوستت دارم

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

نامردی دنیاروزمانی فهمیدم. . . که من شب یلدابااهنگ غمگین و تنهایی بیداربودم اما. . . . . عزیزترینم تواغوش دیگری قهقهه میزد هعییییییییییییییی

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

وقتی که فرهاد”فقیر” بودم شیرین کسی دیگر شد.. حال که مجنون “غنی” شده ام میخواهد لیلی شود! رنگین کمان را از رو برد این آدم چند رنگ..

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی  دیگه از آزادی بدت میاد !

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

همچو ابری بر بیابانی می شنیدم

نیمه شب در خواب هایهای گریه هایش را در صدایم گوش میکردم

درد سیال صدایش را شرمگین می خواندمش

بر خویش از چه رو بیهوده گریانی در میان گریه می نالید

.

.
====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

بس که لبریزم از تو می خواهم

بدوم در میان صحراها سر بکوبم

به سنگ کوهستان تن بکوبم

به موج دریا ها بس که لبریزم

از تو می خواهم چون غباری ز خود فرو ریزم

زیر پای تو سر نهم آرام به سبک سایه تو آویزم

.

.

.
====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

فقط اروم به گوشیت نگاه کن

.

.

.

خواستم بگم فدای همین نگاتم

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

به سلامتی کسایی که اگه بهشون ۴میلیارد پول که سهله کل دنیا رو هم بهشون بدی بگی عشقتو ول کن بازم به عشقشون وفادار میمونن

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

یکی از لذتهایی که نیست خودتی که باید باشی ونیستی

.

.

.

دیونه ام می کند! فکر اینکه زنده زنده نیمی از من جدا کنند…! تا زنده ام بمان…

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

تنها شدیم منو سازم چی بسازم توی این دلتنگیام عاشق نبودی تو بسازی چقدر گفتم یکم کوتاه بیا تا با من بسازی

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

گریه میکرد گفتم چرا گریه میکنی گفت این همه غر غرت کردم بهونه گرفتم خم به ابرو نیاوردی چرا گفتم عاشقتم دیوونتم اینا بازم کمه واسه لذت داشتنت

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

خدا جون میشه یواشکی بهم بگی اونی که ازش بیخبرم حالش چطوره؟؟

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

من که غصه هایم را سر وقت میخورم… پس چرا تنهاییم خوب نمی شود!!؟

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

نیازی نیست اطرافمان پراز ادم باشد…همان چند نفری که اطرافمان هستن ادم باشن کافیه…

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====

چه زیبا میگه شهاب حسینى:داشتم به صدات گوش میدادم؛حواسم به حرفات نبود!

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====
وضـــــو مـــــــــــــیخواهـد…. لمــــــــــس تنـــــــت،،، رو بـــه قبلــــه ی چـــشمانت که میشــوم، بـــی اختیــــار ســــجده شکر مـــیگذارم . به درگـــاه خـــــالقی کــــه مــــــــخلوقــــش تویــــــــــــــی،،،،

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====
تنها شدیم من و سازم چى بسازم تو این دلتنگیا عاشق نبودى تا بسازى چقد گفتم یه کم کوتاه بیا داریم میخونیم به عشق تو من و سازم شدیم درگیر تو هى به خودم میگم تو دنبالش برو میشه بهم بگى کجاس مسیر تو .

.

.

.

====♥♥♥♥====سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ====♥♥♥♥====
مسافرترین آدم دنیا هم دست خطی می خواهد که بنویسد برایش ” زود برگرد “ طاقت دوری ات را ندارم



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اعلانات
- مطالب این سایت ( || لایک اسـ امـ اسـ || ) منطـبـق با قوانین جمهـوری اسلامی ایران می باشد

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران لایک اسـ امـ اسـ ، سایت رو با نام لایک اسـ امـ اسـ در وب خود لینک کنند !

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبادل لینک

    برای راهنمایی های بیشتر


    و تبادل لینک


    بر روی بنر بالا


    کلیک کنید

    انجمن تفریحی

    انجمن تفریحی لایک اس ام اس.
    انجمن سرگرمی تفریحی با موضوعات مختلف برای اشتراک گذاشتن مطالب دوست داشتنی خود بین کاربری دیگه.
     امیدوارم بهتون خوش بگذره.

    برای ورود کلیک کنید
    ورود به انجمن
    Like-Sms.Rzb.Ir/Forum

    پاییز
      پاییز پنجره ای ست
       
      که از اتاق من
       
      به هوای تو باز می شود

    تو بگو دوستم داری

      تو بگو دوستم داری، 
       
      من ثابت می کنم 
       
      انسان جانوری پرنده است!

    دلم فیلم بلند می خواهد. . .

    دلم فیلم بلند می خواهد. . .


    یه واقعیت عاشقانه. . .


    با پر از سکانس های با تو بودن. . .


    و یک دکمه ی تکرار. . .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1166
  • کل نظرات : 428
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 297
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 446
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 943
  • بازدید ماه : 3,771
  • بازدید سال : 43,756
  • بازدید کلی : 887,232
  • کدهای اختصاصی
    چت در یاهو با مدیر
    بعضیها

      بعضیها


      بعضیها .


      بهتر است در حد یک آرزو بمانند ...


      برآورده شدنشان ...


       به بهای شکستن دلت تمام میشود ...

    کنارم که هستی

    کنارم که هستی
     
    خیابان ها از ماهیت می افتند
     
    رسیدنی در کار نیست
     
    شانه به شانه مقصدم قدم میزنم
    دلخوشی یعنی....

    دلخوشی یعنی....♥

    ♥بعد سالها

     ♥بهم برسیم

    کاربران برتر انجمن
    RaMiN


    poneh

     
    maral17


    شماهم میتوانید

    در انجمن سایت

    فعالیت کنید...